Linda’s Raad en Daad levert een groot aantal management diensten:
Vendor/ Supplier, Contract, Project, Interim management en HR Recruitment. Neem vrijblijvend contact op, ik bespreek graag uw wensen en de eventuele mogelijkheden.
Vendor/ Supplier management
Van operationeel tot strategisch niveau onderhoudt de Vendor/ Supplier manager de relatie met uw leverancier(s), signaleert problemen, adviseert uw organisatie en anticipeert richting uw leverancier.
Contract management
Ruime ervaring op het gebied van Contract management. Het opstellen, onderhandelen en onderhouden van uw contract.
Project management/ Sourcing Consultant
Gespecialiseerd in Sourcing projecten en begeleidt uw organisatie in de transitie periode bij het overgaan naar een andere leverancier. In staat om gegevens te analyseren en de vertaalslag naar de business, operatie en leverancier.
Interim management
Ervaren in het ad hoc oppakken van de werkzaamheden, kan uw medewerker tijdelijk vervangen of een afgebakend project aannemen.
HR Recruitment
Het werven en selecteren van medewerkers, voor vaste banen en freelancers.