Linda’s Raad en Daad

Menu
  • Home
  • Management
  • Privacybeleid en Algemene Voorwaarden

Management

Linda’s Raad en Daad levert een groot aantal management diensten:
Vendor/ Supplier, Contract, Project, Interim management en HR Recruitment. Neem vrijblijvend contact op, ik bespreek graag uw wensen en de eventuele mogelijkheden. 

Vendor/ Supplier management

Van operationeel tot strategisch niveau onderhoudt de Vendor/ Supplier manager de relatie met uw leverancier(s), signaleert problemen, adviseert uw organisatie en anticipeert richting uw leverancier.

Contract management

Ruime ervaring op het gebied van Contract management. Het opstellen, onderhandelen en onderhouden van uw contract.

Project management/ Sourcing Consultant

Gespecialiseerd in Sourcing projecten en begeleidt uw organisatie in de transitie periode bij het overgaan naar een andere leverancier. In staat om gegevens te analyseren en de vertaalslag naar de business, operatie en leverancier.

Interim management

Ervaren in het ad hoc oppakken van de werkzaamheden, kan uw medewerker tijdelijk vervangen of een afgebakend project aannemen.

HR Recruitment

Het werven en selecteren van medewerkers, voor vaste banen en freelancers.

Archief

  • Interim Management
  • Home
  • Management
  • Privacybeleid en Algemene Voorwaarden

© 2019 Linda's Raad en Daad. All Rights Reserved.